lördag 30 maj 2009

Underbara sommardag!

Vilket väder! Det kan inte bli bättre! Fast... Enligt mig är det nästan lite för varmt, i alla fall när man är hemma, och inte ligger vid en strand och steker.

Ikväll blir det antagligen hemmakväll vid TV:n, det är ju final i Robinson. Slutade följa det för nån vecka sen, det är mycket roligare att vara ute med pojkvännen eller polarna. Bläää... jag vill hellre dra hem till nån kompis och sitta ute, grilla och dricka rödvin. BTW... Mitt alkoholföråd är slut. Mååååste ha nytt. Inte bra, inte bra. Nån som kan tänka sig att hjälpa mig med den saken? Hade vart asschysst. Måste ju vänta ett år innan jag kommer in själv på Systemet. Segt.

Aja... ska spela lite Super Mario 64 nu tror jag. Goa minnen det...

Ha en supermysig kväll!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar