söndag 17 maj 2009

Sjuk?

Usch... min hals gör jätteont och mitt huvud känns som att det skall sprängas. JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK NUUU!!! Buhuhuh...

Snart kan jag skriva en bok av min blogg haha, jag har typ 230 inlägg, fast om jag skulle räkna med allt annat jag har skrivit (i mina dagböcker hemma, tidigare bloggar... ) skulle det bli som hela samligen Harry Potter-böcker. (eheh... nästan iaf)

Imorrn. Åh.... Måndag igen då. Jag orkar inte... Jag tänker ta sovmorgon. Gud vilken liten slappis jag har blivit, men äh, orka.

Det blev inte så mycket till party igår, både jag och min pojkvän var dötrötta, så vi köpte godis och cola och drog hem för att kolla på film. Det var sjukt skönt, mitt huvud hade ändå inte pallat.

Skall nog gå och lägga mig snart, jag måste vara piggare imorgon. Jag vill gymma! *Vadå träningsnarkoman*...

Sov sött
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar