söndag 24 maj 2009

Bal imorrn!

Jösses va mkt grejer som ska fixas och donas inför balen. Jag blir helt matt! Det är så mycket att tänka på, jag har säkert glömt något, men äh det löser sig. Hoppas att det inte börjar regna bara, då kommer mitt hår att pajja.

Usch... jag känner mig inte direkt jätteglad idag egentligen. Allt känns skit. Vad jag än gör... det blir aldrig någonsin bra. Vad gör jag för fel? Varför just jag? Jag står bara inte ut!

Jag är så himla glad att My Chemical Romance finns. Deras musik har alltid stöttat mig, fått mig att bli lite gladare, hur deppig jag än är. Just nu sitter jag i mitt rum, deppar och lyssnar på dem. Emo tänker du säkert. Men jag är allt annat än emo. Jag är en trasig människa som har hamnat fel i livet. Det kanske inte syns på ytan men jag mår *** inte bra, det var längesen jag gjorde det.

Hoppas du mår bättre än mig.
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar