torsdag 28 maj 2009

Underbara "färg"

 
Hrmm... egentligen kanske det inte går att kalla svart för en färg. Det är väl ingen färg, det är ju svart liksom. Hur som helst så är svart en av mina favoritfärger. Svart funkar till ALLT och jag känner mig som mig själv i det. Beror nog mycket på att jag fullkomligt BODDE i svarta kläder i åttan och nian.
Jag förstår inte varför jag ens går till skolan, det finns typ inget att göra där längre. Nu gör jag det bara för att träffa kompisarna. Fast, egentligen har jag ju två prov kvar... Men... Jag kan bara inte göra dem, jag orkar inte, har haft så himla mycket press psykiskt det senaste, plus att jag har varit sjuk. Nej, nu har jag verkligen gett upp totalt.
Efter skolan drar jag hem till min pojkvän och myser. Så himla underbart, önskar att tiden stannade när jag är med honom så att jag aldrig behöver åka hem.
Ha en underbar dag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar