fredag 8 maj 2009

Pengar...

Mitt förhållande till pengar skulle jag nog beskriva med lite hat-kärlek. Jag äääälskar att ha pengar så att jag kan handla vad jag vill, men när jag väl har pengar behöver jag ingenting. Det är just när det börjar bli lite tomt i plånboken som jag helt plötsligt kommer på en massa saker som jag behöver, det är ju typiskt asså.

Åh, det är fredag idag! Guuuud va skönt! Jag skall gå på en lektion, sen skall jag jobba lite med UF och sen går jag till gymmet. Med den kosten jag har borde jag var stor som ett hus. Dagens frukost: Ett glas oboy, ett tortillabröd med nutella och en pannkaka med socker. Mmmm, det bara ekar beach 2009 om det, haha.

Jahapp, så skall man ha kläder på sig också... Vad skall jag ta idag då? Hrmm... Äh, det får nog bli mina Replay-jeans och nån slapp tröja, jag orkar inte bry mig.

Ha en bra dag!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar