tisdag 19 maj 2009

Tisdag = Fredag?

Jajamensan, idag skulle man kunna säga att det är fredag. Jag är ledig onsdag, torsdag, fredag den här veckan! Huuuuur GÖTT som HELST!

Skoldagen består av två lektioner, först Naturkunskap och sen Internationell Ekonomi, som jag har prov i idag. Där emellan är det en lång håltimme, vilken jag tänkte ägna åt att plugga en sista gång inför provet.

På eftermiddagen får jag se vad som händer, skulle kanske vara med min pojkvän. Jag hoppas bara att jag blir bättre snart, höll på att svimma imorse. Det var nämligen så att jag skulle snyta mig och då snöt jag ut blod, det var ASLÄSKIGT! Jag fick ta en halstablett för att få lite socker i mig, jag vågade inte gå tillbaka till mitt rum, så jag kröp hihi. Lyckligtvis svimmade jag aldrig, men sheeeeat va läskigt det kändes.

Hoppas att du är frisk i alla fall! Ha en bra tisdag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar