onsdag 27 maj 2009

Trötthet

Idag är jag gaaaalet trött. Orkade inte gå till skolan, jag sjukanmälde mig.

Jag är FETT trött på att göra allt för att alla andra skall bli lugna, så jag har ringt mina psykologer och avbokat tiderna. Jag känner inte att jag behöver dem, jag gör det bara för att lugna de som står mig nära. I julas var det jag som tog kontakt med psykologen för att jag själv ville och kände att jag behövde det. Nu känner jag inte att jag behöver det längre och jag tänker INTE göra det bara för att någon annan vill att jag skall göra det. Jag är trött på att göra som alla andra vill, även om jag själv inte känner för att göra det. Nu är det slut på det, jag skall leva MITT liv som JAG känner för. Fuck allt annat.

Skall snart ut och springa, något som JAG vill. Visa personer ser inte MIG, de ser bara en ätstörning, som inte längre tar så mycket plats i mig. Jag har trampat på den och låst in den, under kontroll. Jag tänker *** inte låta den ta över mitt liv igen. Men, nu är det ju så att vissa människor inte ser, de vill inte se, att jag mår mycket bättre. Jag mår kanske inte bra, men MYCKET BÄTTRE. Jag blir så ***** trött när ni inte lyssnar på mig. Ni lyssnar bara på er inre röst, vilken kanske inte alltid talar sanning. Jag känner mig osynlig inuti mig själv, ingen ser mig, ingen lyssnar på mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar