onsdag 6 maj 2009

Trött.......

Cheeses asså, igår gick jag och la mig redan klockan åtta och somnade direkt! Sen gick jag upp vid klockan halv sju imorse och gick ut och sprang i regnet. Det var sjukt befriande. 

Igår var jag hos psykologen innan jag skulle träffa min förra pojkvän. Allt gick väldigt snett, för min del. Jag fattar inte vad jag höll på med, varför köpte jag den där cidern och det där vinet?! Aaah jag blir så trött på mig själv ibland, alkohol är aldrig lösningen, men just då kände jag att jag inte pallade situationen nykter.

Idag har jag sjukanmält mig till skolan. Jag orkar verkligen inte gå dit. Jag skall hem till min pojkvän istället, innan jag skall till körskolan och ha min första teorilektion. Det känns så sjukt härligt att körkortet kommer närmre i alla fall. Men enda nackdelen, jag skall köra upp på min 19-års dag. Ehehe.... najs.... Aja... jag har ett tag på mig då i alla fall.

Ha en härlig dag nu!
Pusspuss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar