onsdag 20 maj 2009

Onsdag = Lördag!

 
Guuud va mycket packning! Det känns som att jag skall åka utomlands en hel vecka! Skall nämligen hem till min pojkvän sen, måste ta med mig partykläder och skor, orkar inte gå i killer-heals twenty-four-seven.
Innan dess skall jag dra till skolan en stund, jag och mina medföretagare i UF måste göra klart årsredovisningen. Känns sådär kul när vi är lediga och allt, men men, vad gör man.
*** vilket väder! Jag som skulle skejta idag och allt! Hepp... Kan det inte bli fint sen? Jag vill inte bli som en slickad katt. Jag skall ta med mig plattången till min pojkvän, kände för att göra mig extra fin idag. Det blir party i Götet ikväll, vi kanske ses där? (Pre-studentparty på Parken, Avenyn)
Ha en toppenbra onsdag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar