fredag 15 maj 2009

Snaaart så!

IIIHHH!!! Nu har jag mailat till det stället där jag vill tatuera mig. Åh, hoppas att det inte kostar mer än 2000 kr. Jag skall i och för sig ha färg i min tatuering... hrmm....

Idag skall jag in till stan efter skolan, jag längtar! Jag är inte så ofta i Göteborg längre, förut var jag där varje tisdag, eftersom jag skulle på japanskan.

Åh, imorse... vad underbart det var! Jag var ute och sprang och det var verkligen huuuuuur gött som helst! Jag mötte en annan hurtig brud på vägen och vi utbytte varma leenden. Det finns inget gooare än en riktigt härlig morgonrunda, strålande solsken, men det är ändå inte för varmt! Bara sååå toppen!

Nästa vecka bli det party hela veckan (eheh, nästan...)! Jag är ledig onsdag, torsdag, fredag! Så SJUKT gött!

Ha en uuuunderbar fredag nu! The friday spirit is in the air!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar