lördag 2 maj 2009

Eheh, vaddå kass uppdatering?!

Sorry, men jag har inte haft lust att skriva, det har hänt alldeles för mycket på en gång. En sak i taget liksom. Nu har jag helt plötsligt en ny pojkvän och jag festar som aldrig förr. Nej, nu får jag ta det lite lugnt på festar fronten, jag spydde på pendeln igår, tur fan att det finns sopipåsar, annars hade det vart aaaaaningen pinsamt. 

Gårdagen tillbringade jag i Lindome på en fest för en av mina nya hof-kompisar som fyllde 18. För en gångs skull kunde jag dansa! Det fattades verkligen när jag var i Tyskland, där sitter alla bara med en bira i näven och chillar, nej fan, PARTY, det är det jag vill ha! 

Natten tillbringade jag hemma hos min pojkväns pappa i Göteborg, det första vi gjorde när vi kom hem var att ta ett låååångt bad. Vi somnade typ i badkaret, sheat asså, det är ju asfarligt egentligen! Jag menar, man kan ju drunkna!

Dagens frukost, lagad av min pojkväns pappa, var pannkakor med hallonsylt. SÅ SJUUUKT GOTT, precis vad jag behövde.

Nej nu får jag ta mig i kragen lite, imorrn är det plugg som gäller, skall läsa filosofi och sen skall jag läsa körskoleteori, har ÄNTLIGEN tatt tag i det där med körkortet. Börjar läsa teori nästa vecka redan, trots att jag har bokat intensivkurs i juli. Men, det kan la va gött att ha gjort det mesta av teorin så snabbt som möjligt.

Oooh, om en halvtimme är det Robinson! Yey! Så galet kul, Christian är bara SÅ blåst, jag menar, hallå, han tror att alla är med honom, men i själva verket är ALLA emot honom. Hehe oooh intriger, intriger... 

Ha en underbar kväll, njut av kvällssolen en stund innan Robinson vet jag!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar