torsdag 21 maj 2009

Hemmamys

Har precis blivit klar med min hemuppgift i Engelska C. YEESS, ÄNLTIGEN! Nu skall jag inte göra ett skit mer idag. Hrrmm.... jag känner för att se på film. Blade kanske? Mmmm me like blood, vampyrfilmer är underbara! Vet inte hur många gånger jag har sett Van Helsing, den är lätt bäst! Men den blir det inte idag, nej idag känner jag för mer råa typer, som i Blade. Blodigt värre!

Idag har jag mest haft det chill, gick upp och åt pizza till frukost vid halv ett. Har käkat pizza 4 gånger i rad haha. Igår till lunch, sen middag, fyllekäk och imorse till frukost. FETT NAJS!

Var i Göteborg, Action Park, tittade på alla duktiga skateare. Det är helt gaaaalet va grymma de är, de där knattarna som bara flyger runt med brädorna, som om de föddes med en skateboard under fötterna. Orättvist.... Hrrmmmpppff....

Nej nu skall jag gå och hämta filmen och göra mig iordning så att det bara är att stänga av och sova sen.

Sov sött
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar