torsdag 7 maj 2009

Suuuuuck...

Jag har ångest, verkligen ångest. Fast, den här gången är det på grund av skolan, inte på grund av maten. Jag har VÄRLDENS största Affärsjuridikprov framför mig. Det är GALET mycket jag måste lära mig till på onsdag, jag börjar gråta vid bara tanken. Nu tänker du säkert, "Men hallå?! Varför sitter du här då?!", men saken är den att jag måste få göra lite annat också. Skolan är bara så sjuuuuuuukt jobbig just nu. Jag vill bara vara med min pojkvän och göra roliga saker, jag vill sitta ute i solen (som jag undrar vart den tog vägen, det börjar likna en riktig svensk sommar nu, regnet det bara öser ner).

Fan, sorry att jag svär, men jag måste verkligen plugga nu. Buhuhu jag vill inte! Kan ingen rädda mig? Snälla? Någon?

Hoppas att du inte har lika mycket plugg som jag!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar