måndag 4 maj 2009

Dessa härliga måndagar...

Visst längtar man IHJÄL sig efter dem?! (... inte) Nej men faktiskt, idag har jag bara en enda lektion, så för min del känns det rätt gött. Efter skolan skall jag gå tillsammans med min pojkvän till skolans gym och gymma. Det var längesen jag gymmade där så det skall bli riktigt kul.

Fy fan, tryckte i mig två mackor, ett glas oboy och massa mjölk. Var tvungen, kommer inte att äta på många timmar igen. Jag hatar bara att vara så här galet mätt. Blev helt orolig i kroppen så jag var tvungen att gå ut och röka och nu sitter jag här och knarkar tuggummin, det är tragiskt alltså!

Måste snart börja göra mig i ordning. Det får bli en STOR T-shirt att gömma sig under, det är verkligen huuur skönt som helst. Till det kör jag slitna jeans och Converse. Converse är verkligen underskattade, de är för tusan religion för mig. Inte utan mina Converse liksom!

Ha en superduper bra måndag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar