fredag 29 maj 2009

Alkoholproblem?

Det kan man ju undra om jag har... Asså.. Jag kan inte hjälpa det... Men det är så himla gött med några drinkar när jag är ensam hemma. Ingen märker ju något... Om nu inte genom detta blogginlägg... Äh.. Orkar inte bry mig.

Efter två timmar på gymmet skippade jag, tillfälligt, stretchingen för att hinna med pendeln från Hede station 11.49. Jag hann i god tid så jag stretchade på stationen haha. Det satt en skejtare med rosa mössa och glodde som fan. Jag såg säkert jätteknasig ut, men äh, orka bry sig om vad andra tycker. Jag gör det jag känner för. 

Gick hem från pendeln. Kebabpizzan jag köpte i måndags som blev över väntade på mig i frysen. Mmmm... Plus några drinkar. Fett najs.

Ikväll blir det grillparty! Ojdå, måste nog duscha snart hihi.

Ha en mysig kväll!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar