söndag 21 juni 2009

Uppdatering snart?

Vad tycker du? Är det inte dags att fräscha upp bloggen lite snart med ny design? Jag känner i alla fall att det är på tiden att jag gör den lite roligare. Bilder är något som gör bloggen 1000 gånger bättre, det är bara det att jag har varit så slapp på sistone, har inte orkat lägga in några bilder, men det skall bli ändring snart, det lovar jag! 

Det viktigaste för mig är bara att bloggen skall vara något som jag gör för att det är kul, inte som ett tvång. Ett tag kändes det som att jag var tvungen att blogga, men det blir aldrig bra då. Hur kul är det med ett inlägg där man bara skriver för att skriva något? Nej, känsla ska det vara minsann.

Borde verkligen krypa ner i sängen nu. Skall upp klockan 05.00 imorgon bitti, YIIIPPPE (inte).

Okej, definitivt nu, godnatt!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar