onsdag 3 juni 2009

Oj oj... OJ!!!

Jösses, gårdagen var helt flippad... i alla fall på kvällen. Vad gjorde jag sådär för?! Så himla onödigt... tänker inte skriva vad jag gjorde, känns som att jag framstår lite väl IQ befriad, men jag antar att de flesta skulle kalla mig det ändå efter att ni läst det jag skriver i min blogg. Men men... 

Om två dagar tar jag studenten... TVÅ DAR! Fatta! Så ***** gött! Jag längtar som en GALNING.

Jag är så sjukt trött på allt, alla problem, alla som bara oroar sig hela tiden. Jag önskar att ni slapp oroa er. Men... Hur lätt är det egentligen? Det är ju inte bara att "trolla bort" någons oro. Suck.... Bläää... Jag är ett hopplöst fall. Fast... just nu känns livet ganska gött ändå. De korta stunderna, de där ögonblicken fyllda av kärlek, de är de som gör livet värt att leva... Och så förstås... träningen! Det är så himla skönt att få avreagera sig ibland. Det är jag och killarna på gymmet. Vem sa att jag var en tjej? Ja du... Ibland undrar jag till och med själv hehe.

Ha en toppendag och GRATTIS ALLA SOM TAR/HAR TAGIT STUDENTEN!
Maaaaasssaaaa pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar