måndag 15 juni 2009

Ojoj då!

Nu händer det mycket minsann, därutav dålig uppdatering här i bloggen. 

Helgen var beyond allt annat, helt GALET grym! I lördags var jag och min pojkvän på fest någonstans i utkanten av Göteborg, för att sedan dra hem till honom och därefter ut till BLVD med några polare. Jag dansade som en dåre hela kvällen, de andra fick typ släpa mig därifrån hehe.

Åh... Den skönaste kommentaren alltså... En kille inne på BLVD som jag mötte i baren, precis innan vi skulle dra, sa något som fick mig att nästan falla ihop på golvet av skratt. Det var nämligen så att han försökte kyssa mig, han lyckades typ, men jag sa "Nej, jag har pojkvän!" och då sa han "Lugnt, det har jag med!" HAHAH. Okej.. han menade kanske att han hade flickvän, men det lätt så jäkla gay att jag höll på att dö av skratt. Var la ganska påverkad också hihi.

När min pojkvän och min bästis äntligen fick bort mig från dansgolvet och ut på gatan bar det av hem till min pojkvän. Jag, som inte orkade vänta på någon spårvagn, gick bara på första bästa. Vi hamnade nån helt annan stans än vart vi skulle, så vi fick gå en bit och sedan byta spårvagn. Typiskt mig.

När vi hade klivit av rätt spårvagn, på rätt hållplats, forstatte vi vår hemfärd till fots. Då hände det något med mig. Alla problem bara kom över mig som en ENOOORM våg och jag började böla som tusan. Suck... Det finns olika faser när man är påverkad. Ena stunden - HYPERGLAD, andra stunden - EMOOOOO. Men men... Det var skönt att gråta av sig lite...

Väl hemma hos min BF spelade vi Silent Hill. Jag käkade en macka med typ 3000 ton jordnötssmör (den bästa tröst maten) och två rostbiff bitar på, till det - vin... hrmm... sen minns jag inte så mycket mer... Men vaknade gjorde jag i alla fall brevid min pojkvän.

Söndagens frukost blev kebabpizza och vin, mumma kardemumma.

Det är så synd att helgerna går så himla fort. Jag vill ha MEEER. Aja, nu är det ju i alla fall långhelg, midsommar och allt. Borde verkligen inte klaga.

Nej nu ska jag se om jag kan få ordning på grafiken till The Sims 3. Kan ju inte spela med svarta gubbar som inte går att byta kläder och sånt på, nej du.

Ha en schöööön kväll!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar