måndag 22 juni 2009

Bilder från jobbet!

 
Seee! Visst är jag duktig?! Jag lägger in bilder, wohooo!!! Fyrhjulingen är min trogne vän på jobbet, flaket fyller vi med bråte eller verktyg så att vi slipper gå och släpa på det långa sträckor. Det är HUUUUR kul som helst att köra den. Första gången gasade jag alldeles för mycket så den hoppade fram. Har lärt mig att bara ge lite gas nu, bättre å dra på utav bara fasen i backar.
Bilden, som föreställer svalornas hem, är en ENORM sandhög inne på området där svalorna har valt att bygga bon. Det är fullt med små hål överallt, där svalorna flyger in och ut hela tiden. Det är så härligt att se dem, men ett sånt lustigt ställe att vilja bo på!
Gud va seg teorilektionen var förut, asså blääää, jag hatar att gå på dem. Men men, vad gör man inte för körkortet. Skulle VERKLIGEN behöva ett, orkar inte med den där förbannade cykeln som knappt har någon luft i däcken och som gör ont som satan att sitta på, nej fy!
Vädret har i alla fall vart UUNNNDEERBART hela dagen. Jag och min jobbarkompis låg och schteakte på rasterna, hur gött som helst. Har nog bränt mig lite på armarna, inte alls bra. Imorgon skulle hon köra bikini till jobbet, idag körde vi BH. Det var så varmt att det helt enkelt inte funkade att ha en svart T-shirt på sig längre, där vi satt och hukade oss i rabatterna och rensade ogräs.
På fredag blir det Metal Town för hela slanten! Lr ok, jag erkänner... Jag tänker stå på bron. Jag har inte direkt lust att punga ut med 1300 kr, finns så mycket annat att lägga pengar på.
Skall nog gå ut en stund på altanen nu, njuta av kvällssolen.
Sov sött!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar