fredag 5 juni 2009

IDAG TAR JAG STUDENTEN!!!

Jösses, snacka om sömnproblem. Jag vaknade, helt klartvaken, vid ca 03.00. Hade tänkt gå upp klockan 06.00, men så blev det inte. Gick upp 05.20 istället, orkade inte ligga där och var nervös. Lika bra att gå upp då.

På schemat nu står först, jaaa frukosten, som jag sitter och käkar nu. Sen skall jag ut och ta en välförtjänt cigg. Efter det - borsta tänderna, sen duschen, jaoo... Håret och sminket ska fixas det med.... Det lär ju ta sin lilla tid, allt skall vara PERFEKT på studenten. Jag skall bli den sexigaste på hela skolan, hehe.

När jag har ätit upp min macka drar jag igång. Wheeeyyy!

Ha en toppendag!
Kramkram <3

P.S Jag springer ut kl 14 (Går på Elof Lindälvs gymnasium i Kungsbacka). Spana efter en het brud i svarta killerheels, vit klänning och låååångt blont hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar