lördag 13 juni 2009

ÄNTLIGEN HELG!

SOM jag har längtat! Visst, har veckan varit superkul, men det är ju bara sååååå otroligt skönt med helg!

Igår kväll hade vi det jättemysigt här hemma hos min pojkvän, där jag sitter nu och skriver. Jag, han och några polare till honom kom över och lirade lite TV-spel. Aldrig fel det.

Ikväll blir det väl utgång skulle jag tro, antingen i Kungsbacka eller Göteborg. En arbetskamrat skulle ut i Kungsbacka så det hade vart kul att gå dit, enklare att ta sig hem också. Hrm....

Tusan också, mina killerheels är hemma! Jag som hade velat ha dem ikväll annars... Aja... antar att jag överlever ändå.

Satt och tittade lite på lägenheter imorse, hittade en som verkar helt ok. Tänker inte avslöja för mycket ifall någon konkurrent i bostadskriget läser det här, hehe.

Livet leker, faktiskt, jag känner mig riktigt lycklig. Det finns så otroligt mycket att se fram emot. Jag har lärt mig så mycket det senaste året, jag har växt som person. Jag har lärt mig att saker och ting ordnar sig, det är bara onödigt att stressa upp sig för allting hela tiden. Ok, visst jag blir fortfarande lite stressad över vissa saker, men i det stora hela har jag lugnat ner mig REJÄLT. Det har jag mycket att tacka min pojkvän för och alla goa kompisar därute som har stöttat mig genom alla mina svåra perioder. Tack!

Har börjat planera inför en camping tripp i juli. Är galet sugen på att dra till Halmstad och strand Tylösand. Den här sommaren kommer lätt att bli den grymmaste i mitt liv!

Åh, om en kvart slutar min pojkvän jobbet... kan inte tiden gå lite fortare?!

Ha en uuuunderbar lördag!
Pusspuss <3

1 kommentar:

  1. "Växt" är väl en aning att ta i, förändrats skulle nog passa bättre. Dock inte en förändring åt det positiva hållet, vilket endast du är ensam att inte se :) Att du är lugn beror på att du börjat röka, inte en förändring i din personlighet ;)

    I och med att ditt humör går ständigt upp och ner är det garanterat att inom snar framtid kommer du hamna i samma situation som du alltid gör = Att du återigen kommer att må dåligt.

    Neka det hur mycket du vill, men när man känt en person och vart den väldigt nära i ca ett och ½ år lär man sig hur personen fungerar :) Och att fly som du gör kommer bara göra det jobbigare.

    Mvh, Jimmy

    SvaraRadera