söndag 21 juni 2009

Redan över?

Det är ju synd att tiden alltid går så fort när man har roligt, men visst, jag borde inte klaga.

Min midsommar firade jag i småland hos min pojkväns farbror. Vi hade det jättetrevligt, käkade färskpotatis, spelade kubb, bastade.... Kunde inte blitt mycket bättre asså. Min pojkväns släktningar är verkligen hur trevliga som helst, jag kände mig snabbt som en i gänget. Annars brukar jag tycka att det är lite jobbigt att träffa vissa kompisars släktingar. En del typer är extremt skumma, medan andra tjötar så att man inte får en syl i vädret och inte kan gå därifrån heller (man vill ju inte vara oartig).

Usch... igår drack jag lite för mycket. Får ta och skärpa mig nu, kan inte hålla på såhär. Klart att jag skall forsätta dricka, men under mer ordnade former. Jag måste börja dricka för att det t ex är gott till maten, inte för att bli påverkad. Fy på mig, livet är bra i alla fall, det blir inte roligare bara för att jag häller i mig en massa alkohol. Nej nu skall det bli ändring!

Usch, hur kan jag vara så trött? Jag gick upp vid typ 15.00 eller nått idag ju. Innan dess gick jag upp några gånger för att pimpla i mig en massa cola. Jag var SJUUUKT törstig imorse alltså. Trodde jag skulle dö. Först två vattenflaskor fyllda med cola, sen typ ett glas proviva och sist med inte minns typ 3 glas oboy eller nått. Min mage är helt slut efter all påfrestning! Nej, imorgon blir det en nyttig dag som gäller.

Sov sött!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar