tisdag 23 juni 2009

Mmmm... OGRÄS!

 
Får jag lov att presentera min bäste vän, *trumvirvel* OGRÄSRENSAREN!!! Äh, han får heta Jerry från och med nu. Ja, hur som helst, Jerry och jag har, sedan tre år tillbaka, varit varandra trogna i ALLA väder (då menar jag verkligen ALLA). Han har stöttat mig i min ogräsrensning och gett mig vackra hål på mina skor, men ja, man kan ju inte alltid vara sams, eller hur?!
Tänkte försöka ta lite bilder på jobbet så att du får se vad jag sysslar med. Ja, idag var det ju då ogräsrensning som gällde. Imorgon lär det bli att proppa dynamithålen med grus, eftersom det är sprängning varje onsdag klockan 13. Min pojkvän skall närvara, tänkte ge honom en guidad visning av vårt vackra Jehander. Sen har jag tvingat (heh nja..) honom att stanna kvar till klockan 16 då jag slutar. Mowhahahaha, jag är OND! Sen skall vi väl hem till honom och bara ta det lugnt... Åååh... Då tänker jag bannumej sitta å schteaka på hans altan! Se den som ockuperad redan nu!
Sov sött!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar