tisdag 16 juni 2009

Jobba, jobba, joooooobbbaaaa!

Jajjemensan, det är just det mitt liv består uttav just nu. Jobb, jobb, jobb... Visst, jag har faktiskt SKITKUL på jobbet, jag får köra fyrhjuling och allt! Det får inte ens någon av killarna göra! Vilken ära alltså!

Mötte min pojkvän en supersnabbis idag. Blev nästan gråtfärdig när jag gick därifrån. Jag hatar varje sekund vi är utan varandra, längtar som en tok till torsdag då vi äntligen kan vara tillsammans igen! Åh... kan inte onsdagen gå fort?!

Imorgon blir det en tripp till systemet som gäller. Dags att ladda inför midsommar! Okej, nu låter det som att jag ska supa skallen av mig, men så är inte fallet. Skall bara ha lite vin och lite vodka. Drack en så himla go blandning i helgen, vodka med Schweppes Caribez. Farlig blandning må jag säga, det var HUUUUUR gott som helst!

Har inte käkat kakor och godis på över en månad nu, men idag bröt jag trenden. Var så jäkla trött på att alltid dissa efterrätterna så till middag efter träningen blev det glass, kladdkaka och oboy, mmmmmm!

Har sökt jobb idag också (det är här du skall kommentera hur duktig jag är, hehe)! Måste se till att ha en reservplan ifall jag inte kommer in på universitetet.... Tänk om jag faktiskt kommer in... IIIH! Vågar faktiskt inte tänka så, har typ redan ställt in mig på att jag aldrig kommer att komma in. Lika bra det, då blir jag inte så ledsen när beskedet väl kommer.

Åh, snart skall min pojkvän ringa... Sitter och väntar... Längtar... Hans underbara röst, får mig att skina upp... Hihi min jobbarkompis kommenterade det förut idag. "Var det din pojkvän som ringde? Du fick DET HÄR smajlet nämligen." Hehe, syns det SÅÅÅÅ tydligt?

Skall se om internetbanken vill funka nu också... den är typ nere (Swedbank alltså). Borde förbereda allt inför imorrn också... hrmm..

Meeneee... sov sött nu!
Kramkram <3


1 kommentar:

  1. jävla släpvang på fyrhjulingen bara, den höll på att välta för mig idag

    SvaraRadera