onsdag 17 juni 2009

Bara en HALV dag kvar!

JAAAA! Imorgon jobbar jag bara halvdag! Fatta va GÖTT! Skall gå ännu lite tidigare, "skall till ungdomsmottagningen" (lr nått heheh... ).

Har ÄNTLIGEN fått tag på lite drickbart inför midsommar. Nu slipper jag känna att jag snyltar på andras grejjer, hatar det. Men... Om någon bjuder... då kan jag ju alltid spara mitt eget. Det kommer fler helger.

Idag var jag HELT död på jobbet. Däckade rakt på berget. Började typ drömma en massa, var helt borta. Så kan det gå när kroppen utsätts för extrem påfrestning, proppade nämligen idag. Att proppa innebär att gå typ 4 gånger med en hink, till ca 80 hål och fylla dem med grus. SVEEEENJOBBIGT. Men äh, det funkar, tjänar goa pengar iaf!

Just det, får inte glömma att jämka nu heller. Fick reda på min lön idag, rätt saftig.

Lyssnar på Qlimax och blir partysugen. Typiskt... Får la ha party med mig själv i mitt rum. WOOOHOOOO!

Ha en skön kväll nu!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar