söndag 28 juni 2009

En nystart

Puh... nu kan jag äntligen andas ut. Idag har jag gjort något stort, en riktigt drastisk åtgärd. Jag har flyttat, stod inte ut längre. Det känns riktigt bra nu faktiskt. Jag skall fixa det här, jag skall bli bra igen. Från och med nu skall mitt liv få sig en riktig vändning. Jag skall börja ta hand om mig själv, tillåta mig att slappna av och njuta av livet. Jag VÄGRAR ta mer skit och stressa sönder mig. Livet är för kort för att det.

Imorgon är det back to work. Skall bli lite småkul att ta spårvagn, slipper cykeln nu också! Det bästa med det här stället är balkongen och parken utanför. Jag kommer att sitta där mååånga lååånga timmar nu på kvällarna. Att sitta och se på alla underbara människor och hundar som njuter av det fina vädret gör mig så himla lycklig. Allt ska bli bra nu, det ska det verkligen. Det skall jag se till.

Sov sött!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar