torsdag 4 juni 2009

STUDENTEN IMORRN! IIIH!

Jag blir GALEN på facebook! Bilderna VÄGRAR laddas upp ibland. Suck... Blööh för det. Äh, ska inte klaga... IMORRN TAR JAG STUDENTEN!!!! Heeeeeeelt GALET! WOHOOOOO! *Var bara tvungen att göra ett glädjeskrik*

Idag är det minsann ett späckat schema som gäller. Först skall jag ta bussen in till Kungsbacka och gymma i två timmar. Är superfit för studentklänningen nu, hoppas jag, den var lite tajt i midjan sist jag testade den. Började bli lite orolig så fick träna lite extra hårt så att den passar imorrn. Yeeey! 

När jag kommer hem är det stök i köket som gäller. Det skall bakas tårtor, först smörgåstårtor och sedan en efterrättstårta. Dessutom kommer några släktingar hit idag som inte har möjlighet att komma imorgon.

Ha en toppendag och håll tummarna för att det blir SOL imorgon!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar