söndag 7 juni 2009

JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Jag kan knappt fatta det. Fredagen den 5:e juni känns som en dröm, det känns som att den dagen aldrig inträffade. Jag skall fortfarande till skolan imorgon och träffa alla igen, precis som vanligt. Men ickesanicke! Imorgon blir det back to work - Jehander Sand & Grus AB i Kållered!

Enda nackdelen med att jobba är att jag måste gå upp så sjuuuukt tidigt. Förra året gick jag upp vid 05.00 för att käka och sen ta moppen till jobbet (Jag jobbar mån-fre från 7-16). Det här året tänker jag vara smart, har redan gjort i ordning min frukost som jag skall käka på jobbet. Moppen har jag sålt, så jag får samåka med mamma, vilket betyder att jag kan gå upp 06.15 istället. Lite bättre i alla fall. 

Har ett problem imorgon bara, jag slutar kl 16 och min teorilektion börjar 16.35. Får typ gå tidigare, kan inte missa teorilektionen! Satt och pluggade miljö förut... minns knappt vad jag läste, hade svårt att koncentrera mig.

Nej, nu skall jag ta och kolla lite på lägenheter!

Ha det bra nu!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar