söndag 10 april 2011

Yesterday in Gothenburg city.









Vi var verkligen ute hela dagen igår! Från typ 12 till 20.00 eller nått hehe. Först gick vi å köpte Rayban Aviators till min käre vän, därefter gick vi runt som byfånar på Avenyn, innan vi crashade systemet å tog med oss cider bort till Pedagogen där vi satt och var "pedagogiska" höhöh nej men. Vi satt inte där hela tiden, utan vandrade runt så vi fick lite mer utsikt över stan. Helt galet fint väder var det, inte ett enda moln i sikte!

Kvällen avslutades på saltholmen med grillning. Jag hade typ inte ätit på hela dan så jag proppade i mig en korv med bröd och en saftig hamburgare, MUMS!

Idag kommer inte vara lika rolig, ska tvätta nu, sen träna bodypump å diska bajs.

Hörs sen.

XoXo
Angelica


1 kommentar:

  1. Snygga bilder. Funderat på att bli fotograf någon gång? Jag skulle lätt hyra dig för att ta foton!

    SvaraRadera