onsdag 6 april 2011

BigBrother 2011.

Haha omg, jag älskar det, perfekta kvällsunderhållningen när man inte orkar göra ett skit utom å ligga å dega i soffan.

Från det ena till det andra.... Ddgknhfrth... AAAAAAAAAAAAAAAAARGH, vet ni hur fucking jävla arg jag är?! Jag har typ överansträngt min högra fot eller nått igår på gymmet, så nu kan jag knappt gå :'/ Jag som skulle köra hårdträning ikväll. HELVETE. Det liksom strålar i hela foten när jag går och jag kan nästan inte hålla inne tårarna. Tur att jag har ett stillastittande jobb. Men FAN att det ska hända just nu när jag ska bli fit för London?! Får testa å se ifall det är bättre sen. Vill så gärna köra spinning. Aja...

Kanske kör en roadtrip till el Sthlmo på lördag för å crasha LV-butiken. Får se.

Hörs sen, jag måste gå å skrika av mig i nått rum.

1 kommentar: