onsdag 20 april 2011

Frågestund.

Jag vet att ni som läser brukar vara ganska så tystlåtna, förutom vissa då *hint, hint* (ta det inte fel, jag älskar kommentarer!). Så... Nu tänkte jag att ni ska få fråga mig vad ni vill så publicerar jag svaren här imorgon kväll, senast fredag. Alltså, ni har t o m imorgon, kl 18.00 på er att fråga mig allt mellan himmel och jord. Jag lovar att svara så ärligt som möjligt!

FRÅÅÅÅÅÅGEEESTTUUUUNNND!
HIT ME!

P.S Jag menade att ni skriver frågorna i kommentarsfältet nedan (eller mailar, fluffigaluna@gmail.com). Ni kan vara anonyma om ni vill, jag publicerar bara frågor och svar.

3 kommentarer:

  1. Betyder det att jag får ge dig fler tjocka panda kramar? *Ler*
    Hur som helst, något jag varit fundersam på ett tag (bryr mig inte om folk läser och kommenterar min fråga, deras problem inte mitt); ångrar du någonsin att du blev vän med mig?

    SvaraRadera
  2. hehehhehe gillar du att bajsa??

    SvaraRadera
  3. Skulle du kunna tänka dig att göra en läppförstoring eller något annat? Gå in på min blogg och svara under inlägget där jag berättat om min läppförstoring! :)

    SvaraRadera