torsdag 7 april 2011

Engångsgrill.

Vet inte varför men jag e sjukt sugen på å typ grilla hamburgare på engångsgrill å ha massa tomat å goa grejjer mellan brödet. Kom igen nu sommaren, skynda dig lite!

Idag jobbar jag till 21.15. Ringer inte speciellt mycket för tillfället, rätt skönt faktiskt. Man blir så stressad när det ringer så fort man lagt på.

Ikväll ska jag inte göra ett piss, funderar på å götta mig med vin som tröst för min onda fot...

BTW, en polare på jobbet har skaffat en Nintendo 3DS, asnajs! Han hade Lego Starwars III som jag spenderade min lunchrast till att spela. Har ju själv ett rosa DS, men den här var mycket coolare! Dock gillade jag inte när man har 3Dn på högsta effekt för man blir typ helt snurrig i skallen. Annars var det lätt en pryl jag skulle kunna ta med mig hem från stan nån dag.


Hörs sen!

XoXo
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar