söndag 3 april 2011

.......

............ Det blev ingen dagens outfit igår som ni kanske märkte. Sry för det men jag hade fullt upp å sprang runt som en yr höna med mascaraborsten i ena näven och en cider i den andra.

Natten var C R A Z Y ! Vi började på förfest i partille med nåra sköna dudez för att sedan dra till berså vid 1-tiden. Väl där vände vi upp och ner på stället haha, vi ägde dansgolvet och gled runt som kungar. Totally nice. Fast ja... Idag då... Då mår man som man förtjänar, jag säger bara HUVUDVÄRK! Jag vill ha Pizza Hut, NU!



Funderar ärligt på å skaffa The Sims Medeltiden, vet att många har sågat det men jag tror jag skulle ha ganska kul med det, iaf ett tag. Men men... måste fortsätta med tvätten nu, sitter å kollar på The Hills Weekend Break på MTV mellan maskinerna.

Hörs sen.

XoXo
Angie

1 kommentar: