onsdag 6 april 2011

Vägen till framgång.

Ibland typ när jag läser blondinbellas blogg blir jag så chockad hur hon alltid kan vara så positiv, trots hennes späckade schema. Dock tycker jag att hon är en jäkligt cool person som lyckas hålla humöret uppe på det viset, ja hon är faktiskt en riktigt bra förebild för unga tjejer! Jag brukar drömma om att vara som henne, ung och framgångsrik. Ibland undrar jag hur min väg till framgång ser ut, för på något sätt vet jag att jag kommer bli något stort, bara jag tror på mig själv och verkligen vill. En del är ju fenor på typ black jack, poker och liknande å får pengarna att rulla in medan andra blir storbloggare som just Bella. Nätet är ett väldigt bra ställe att tjäna pengar på faktiskt. Det gäller att hitta sitt eget sätt.

Jag tror i alla fall att jag kommer att lyckas, fast inte genom bloggen, utan genom olika projekt. Till våren skall jag plugga reklam&marknadsföring i mitt älskade Göteborg, å sen jävlar ska ni få se karriärskvinnan i mig! Jag ska fan bli min egen blondinbella!

MERA POSITIVA TANKAR! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar