torsdag 14 april 2011

Major problem solved.

Äntligen, asså vilket jävla mekk, har hållt på å ringt hundfrisören som en galning efter att han hade lämnat ett meddelande till mig om att han var sjuk och inte kund ta emot Hugo tidigare i veckan. Efter mycket bokningar och avbokningar blev det tillslut löst, så imorgon blir han nakenfis igen!  Längtar tills jag kan bada honom igen så han inte behöver lukta så illa som han gör nu. Hundar som ska trimmas får nämligen inte bada på lång tid innan för det försvårar det för hundfrisören att rycka pälsen (ja man rycker den, nej det är inte djurplågeri, de får inte ont). Sen måste jag vänta några dagar innan jag kan bada honom eftersom "porerna är så öppna och känsliga" så de skulle ta skada av hundschampoot. Men söndag kväll så!

Nu sitter jag och kollar på BigBrother och funderar på om jag ska gå ut i köket å fixa mig något å tugga på, frågan är bara vad. Jobbigt.

Ska nog lägga mig efter BB.... E fan skittrött, e ledig imorrn men jag ska upp tidigt å träna å så.

Vi hörs imorrn my Darlings!

XoXo
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar