måndag 4 april 2011

Hett hårtips!

För er som kämpar med silverschampoo för att få bort det gula i ert blonda hår - lägg genast av med det! Det sliter på håret och det funkar inte alltid värst bra, beror på vad för typ av hår du har och vilken blond färg du vill uppnå. Jag skulle vilja ha naturligt askigt, blondt hår, inte GULT som nedre halvan av mitt hår är nu. Går typ som en rand runt skallen. FETT fult. Så därför kommer jag att tvinga alla som inte testat Revlon 1002 att göra det NU! Jag har i min i typ 45 minuter å då jävlar händer det grejjer vill jag löööva! Det står typ 3 minuter på förpackningen men det är alldeles för lite. Dock rekommenderar jag inte er med "normal" blond färg att ha i den i 45 minuter, utan satsa på MAX en kvart. Jag måste ha det längre eftersom mitt hår är missfärgat från alla mina färgningar.




Längtar tills nästa gång jag ska bleka mitt hår, då kommer det äntligen se 100% normalt ut. Det har tagit ett halvår och mer än 10000 kr i produkter och frisörbesök. Så, tjejer, tänk efter innan ni färgar håret RÖTT för det är jävligt svårt å gå tillbaka till sin blonda fina färg igen och det ger i STORT hål i era redan ekande tomma plånböcker.

1 kommentar:

  1. Så varför färgade du då ens håret till att börja med...?

    SvaraRadera