tisdag 5 april 2011

Död.

Sitter med en nutrliett shake i ena näven, annars är jag typ död. Helvete vad trött jag är. Skall ändå bli skönt å börja tidigt så man kommer hem å kan träna - igen.

Saknar detta <3

En del har haft åsikter om att jag skriver för lite i bloggen, alltså för korta inlägg typ. Vad vill ni att jag ska skriva om?? Jag tycker jag skriver mycket, fast kanske inte direkt om vad jag gör å så kanske. Det är bara det att jag alltid gör typ samma saker varje dag. Upp, drick shake, jobbet, träna, tjocka mig framför datorn, sova. På helgerna - Upp, drick shake, träna, do-whatever-you-want, ät god mat, sov. Så ser inprincip alla mina dagar ut, om jag inte är med nån polare eller drar ut på krogen. Om jag inte orkar träna eller mår lite halvkasst brukar jag gå en timmes promenad istället. Jag vilar från träningen ca 1-2 dagar i veckan. Klaga inte på att jag tränar förmycket, för jag kör ju för fan inte samma grejjer varje dag! Då skulle det inte ge nått. Jag varierar veckan med konditions/styrketräning. Ibland är jag hemma istället för att gå till gymmet å då går jag ut å springer i en halvtimme typ.

Något ni undrar över? Ni är så tysta! (förutom vissa då)... Fråga på!

XoXo
Angelica

1 kommentar:

  1. 'Förutom vissa då'.... Varför lät det som om du inte gillar att jag (och andra) kommenterar i din blogg? >_>

    Tja, alla har sina åsikter. Jag skriver i princip noveller när jag väl BRYR mig om min blogg. T_T

    SvaraRadera