lördag 2 april 2011

Hemma igen från träningen.

Efter att ha pressat mig i 3 timmar är det dags att fylla på med energi. En bautaskål med müsli och yoghurt funkar utmärkt. Även om jag delvis tränar för att gå ner i vikt måste man tillföra kroppen energi, ät lite många gånger, annars ställer kroppen in sig på svält. Om kroppen nu hamnar i "svältläget" försvinner sånt man inte vill, t ex pattarna, armarna bli smalare och benen, allt fett samlas inprincip runt magen. Tricket handlar egentligen om att omfördela allt. Jag väger samma nu som innan, men jag har fått värsta lårmusklerna från all spinning och min midja har krympt betydligt. Så som jag ser ut nu är perfekt för mig. Jag behöver inte vara värsta smala spetan men jag vill ha smal och platt mage och känna mig sund, stark och oövervinnerlig. Ingen ska någonsin få ta min träning ifrån mig, inte ens min jävla astma-andning! Jag ÄR BÄST.

Hejdå.

1 kommentar:

  1. Det finns ingen som är "bäst" eller "sämst". Varje människa är bra på sitt eget område. Man kan bara tycka mer eller mindre bra om sig själv.
    *Ger Angelica tjock panda kram* Du är söt, lev med det.

    SvaraRadera