söndag 29 november 2009

Julstök + bak!

Hallå, hallå!
Börjar bli dålig på att blogga, men jag har alltid så himla fullt upp nu förtiden! I fredags hade jag besök, igår var jag hemma hos mamma och julpysslade, sen besök igen hemma hos mig och sedan VRÅLSTÄDNING. Alla ljusstakar och julgardiner skulle upp, och innan det ville jag få undan det sista som jag inte orkat packa upp sen jag flyttade in.

Imorse började dagen med frukost och ett tänt första-advents-ljus. Därefter blev det julmusik och pepparkaksbak. Jag bakade en gris som pökar med en annan haha. Det roligaste är att baka egna, knasiga figurer, eller att använda sig av formarna och göra något galet. När jag gör lussebullar blir det typ lussebröst ibland. Sjukt kul, testa du med!

Vid kl 16 blir det glöggmys hos en släkting till min BF. Mmmm glööggg <3

Ha re bra!
Puwss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar