söndag 1 november 2009

Hemma igen efter en lååång dag

Ja, jag VET, jag säger ALLTID att jag är trött. Jag har nog järnbrist eller nått. Läste på mesmörsförpackningen i morse att det innehåller järn (100 g = 36% av RDI). Burken jag hade var på 275 g. Alltså, jag behöver bara äta en mesmörsförpackning om dagen för att hålla mig pigg. Smart va?

Det var så himla mysigt hos farfar förut, och farmor gör alltid så SJUKT god mat. Det var en annan hund där också, så Hugo hade någon att leka med. Både jag och Hugo var skittrötta påvägen hem sen, han däckade i mitt knä. Jag kunde inte sova, det kan jag nästan aldrig i bilar. Jag satt och lyssnade på radion, AIK-IFK. Synd IFK, ni får ta å rycka upp er till nästa år! (Inte för att jag bryr mig om fotboll egentligen, men det här var faktiskt liiite spännande)

Min babe blev jätteglad när jag kom hem. Vi lagade middag, och nu sitter vi som vi brukar - jag surfar och han spelar WoW. Jag skall aldrig börja spela det igen, man bli bara beroende. Fast, det är ganska kul ändå...

Nej, nu skall jag snart se på film. ALL DRICKA OCH SNACKS ÄR SLUT! Vad skall jag ta mig till?!!!! Jag kommer dö. Coop kallar... NEJ... JO... NEJ... JO! NEJ, jag måste spara pengar! Dumma godis, sluta nu! Jag får möla digestivekex istället och dricka oboy eller nått. Jag KANSKE överlever då.

KRAAAAAAAAAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar