lördag 7 november 2009

Godis är fett gött!

Mölade i mig resten av det jag köpte igår + en macka med makrill och majonäs. Aaah... D här e livet!

Idag händer som vanligt - ingenting. Fast, igår då hade vi riktigt kul! En barndomskompis kom över och vi pratade på som galningar hela kvällen/natten. Min BF hade också e kompis här så det blev lite liv i lägenheten för en gångs skull (inte för att Hugo inte klarar av det tillräckligt bra själv, hehe).

Efter att de hade gått igår började jag spela Black & White 2, som till min stora besvikelse verkade vara mycket sämre än 1:an. Får se om jag spelar lite till idag... Klockan var 2 på natten igår när jag började så jag höll inte på så värst länge.

Nej nu skall jag återgå till min slappa livsstil - LÄNGE LEVE PYJAMASEN! (Dvs 24-7, hihi)
Puuusssissar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar