tisdag 3 november 2009

Hjärnskakning?!

Jag blev så himla rädd förut, min pojkvän skulle gå på toaletten, som ligger precis innan köket, och då trodde Hugo att det var mat på G och rusade efter. Gissa vad som händer?! Jo, min BF öppnar toadörren och hunden springer RAKT IN I DÖRREN. PANG! *gnyyyyy* Fatta vad orolig jag blev när han började se lite snurrig ut direkt efteråt. Jag lyfte genast upp honom för att se så att allt stod rätt till med den lille skiten. Som tur var verkade det inte vara så farligt. Jag satte ner honom i sängen och han började böka och grymta bland täcket och lakanet som vanligt. *Puuuuh!* Det sista jag vill är att han skall bli skadad eller sjuk.

Lite tidigare var jag faktiskt riktigt sur på Hugo, han hade nämligen bitit ett STORT hål, mitt på röven på mina favvo-mysbyxor. GRRREAT, nu behöver jag inte ta av mig brallorna längre när jag skall skita. ÅÅÅH nedrans hund. Ibland bli jag galen på honom.

Nu skall jag fortsätta kolla på "A double shot at love", spännande nu när de träffar deltagarnas familjer!

C yaaa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar