onsdag 4 november 2009

Mmmm fruuuukost!

Idag blev det sent minsann, ca 11.40. Men men, så kan det vara ibland. 

Just nu sitter jag och lyssnar på Evanescense - Not for your ears, så himla bra! Jag började lyssna på dem när jag gick i 8:an-9:an, och jag måste säga att deras musik har hjälpt mig genom mycket svåra perioder. Det var ett tag då jag inte riktigt visste vem jag var, och då brukade jag mest sitta framför datorn, i mitt rum, lyssna på musik och spela Sacred. Okej, jag erkänner... Jag brukade fuska lite... Jag hittade ett fusk så man kunde bli odödlig. Det var jätteroligt att springa runt i hela världen och försöka hitta sista bossen, men jag fattade inte riktigt vart jag skulle gå för att komma in till honom. Egentligen skall man ju göra en massa quests, men det var en jag fastnade på, som gjorde att jag inte kom vidare. Det var nått med någon snubbe i öknen som behövde vatten.

Någon som har något kul spel till mig som finns till mac? Plzzz, come on people!
Pussesss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar