måndag 2 november 2009

Godmorgon Sverige!

... Och resten av världen! Just nu sitter jag och spelar WoW med min BF. Vi försöker hitta time-lost proto drake, vi började igår. Det är typ omöjligt, han har ingen bestämd spawn-tidpunkt, vissa säger 6 h andra flera dagar. Jag vet inte vad jag skall tro.

Dagen då... Idag kommer min syster hit, tänkte bjuda på god middag, strömming, potatismos och spenat. Det tycker jag e asgött, speciellt med MYYYYCKET lingonsylt till! Och ja, jag har slutat vara vegan. Tyvärr djur, men det var för krångligt.
1. Jag kände mig SJUKT oartig när jag var på middag hos någon (typ "jag äter inte din mat")
2. Det är DYYYRT med alla mjölkfria produkter
3. Det enda jag lagade var typ thai wook med bönor å grejjer (SJUKT trååk i längden)

Jag klarade i alla fall 3 månader. Men, den största anledningen till att jag slutade var nog för att julen närmar sig. TÄNK ATT INTE KUNNA ÄTA SYLTA OCH JULSKINKA??!!! Jag skulle dö, helt seriöst! Åååh mormors köttbullar.... 

Om en stund skall vi segisar här gå ner och handla lite. Känner egentligen inte för att gå utanför dörren, regnet fullkomligt ÖSER ner. Men, men... Mat måste man ju ha...

Vi hörs!
Krrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar