söndag 22 november 2009

Igår blev det liiite för mycket

Japp, men så e d ibland. Spelade ölspelet, fast använde bols blue + fruktsoda istället (INGEN BRA IDÉ!!!). Det var bara jag och en kompis som spelade, så det blev ju ett jäkla klunkande.

Alla kom inte in på trädgår'n så det slutade på Gretas. Väl där dansade jag sönder, tills jag hade tagit en shot och började bli illamående. Jag rusade in på toan, öppnade locket och... AAAH, vilken befrielse!

Hemma hade min BF dragit hem några polare, så d blev efterfest (under denna höll jag mig visserligen till vatten). För min del varade den inte så länge, däckade i sängen vid typ 4. De andra, däremot, höll på till 6. Vilken natt alltså!

Nu skall jag se "Santas buddies" med min pojkvän.

Vi höres gott folk!
Puuuwwwiiipuwwss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar