söndag 15 november 2009

Natt.. antar jag att det är..

Gud! (Inte för att jag tror på honom, men men..) Tiden går verkligen SJUKT fort. Nyss var den 14.40 och helt plötsligt är den 01.17. Var tusan tog dagen vägen egentligen?!!! 

Gick upp klockan 11 (definitiv uppgång), var sur som en citron. Hatar att bli väckt tusen gånger. Höhö tänker väl du då "Varför skaffade du en valp isf?!"... Jaa du... Men det e fan värt det!

Förövrigt har jag gått en "långpromenad" med min syster och Hugo, spelat Fable 2, käkat pizza, kollat på 2 filmer och mest tatt det lugnt. Sååå skönt. 

Var iofs fett taggad på att gå ut, men ingen ville gå med mig... Suck.. Men men... Vädret lockade ju inte sen heller direkt (det regnar nästan ALLTID i Göteborg), så det fick bli hemma-kväll as usual. Nästa helg däremot, DÅ JÄVLAR SKALL JAG DANSA SÖNDER! 

"Sitt inte uppe för länge nu!"
Pöwwssii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar