måndag 16 november 2009

Kan inte sova...

Ska upp kl 8 imorgon, så det hade vart bra om jag kunde somna snart, behöver ju typ 10 timmars sömn för att fungera normalt. Bajs blääää.... Hunden håller mig vaken. Just nu, efter att han hållt på och stört mig, har han lagt sig på en handduk i hallen och väntar på att min BF skall komma hem. Ibland undrar jag om hundar har ett sjätte sinne lr nått.

Det här händer imorgon:
  • Ams kl 10
  • Hunddagiset ca kl 11.15
  • Boka om lite möten med folk, har ju praktikplats nu!
  • Hämta Hugos nya sele <3
m.m...

Guuud, vill bara sova nu... Lovar att jag precis kmr ha somnat när min pojkvän kmr hem, och då SJÄLVKLART kommer jag att vakna igen. Damn... Aja... Kanske John Blund hittar till min lilla etta, så jag får sova någon gång... Wish me luck...

Nighty night <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar