lördag 5 december 2009

Mycket som händer på en gång!

Guuud... Jag är aldrig ledig känns det som, varje helg är fullbokad, och veckorna likaså. Inte för att jag inte tycker om att ha mycket att göra, men ibland är det skönt att ha en "impuls-helg" liksom.

Igår tuggade Hugo sönder en mjukis-kanin som hade sacko-säcks-likanande kulor i sig. Självklart svalde han en jäkla massa och jag blev så rädd att jag trodde jag skulle dö! Googlade snabbt fram hur man kunde få hunden att spy, så vi testade lite salt och senap, men inget hände. Fick honom iaf att dricka mycket vatten efteråt + majsvälling. Salt är ju rätt läskigt, det kan lätt bli natriumförgiftning om man ger förmycket och det inte kommer upp! Men han har iaf verkat må bra ändå hela tiden, både igår kväll och idag. Han bajsade ut en en drös med kulor i morse. Skönt d, så stackars mami kan pusta ut en sekund.

Imorrn blir det lussebullsbak här hemma i min nya ugn. Me loooove!

Ha re bra!
Pöwssi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar