tisdag 6 oktober 2009

Ullared tog nästan död på mig!

Oh, nu är jag trött vill jag lova. Fick ta en monster för att piggna till lite och nu är jag hyper haha, nej men, typ...

Ullared får mig verkligen att bli som ett barn i en godisaffär. Jag springer runt, runt, överlycklig, och vet knappt vart jag skall börja, för jag vill se ALLT på EN ENDA GÅNG!

Jag körde ner till Ullared och min "man"(hehe) körde hem. Jag älskar att köra bil, det är så himla roligt! Fast visst hade jag lite problem med växlarna, men jag är inte van vid den bilen vi lånade.

Sen vi kom hem har jag satt upp en taklampa, klippt bort lappar på alla saker och sorterat julprylar i en kasse.

Har försökt natta lillen nyss, men han vägrar sova. Han ligger bara och grymtar som en gris borta i sin låda.

Tittar på Desperate Housewives i ögonvrån, har svårt att koncentrera mig. Nääää, det är väl lika bra att jag slutar här. Måste vila mitt stackars huvud.

Nattinatti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar