onsdag 21 oktober 2009

Ett avsnitt True blood senare...

... är det dags för ett avsnitt av Bleach. Snacka om att vi är seeeega, jag och min BF. 

Hugo leker med min nalle och är bara allmänt söt, som han brukar vara. Han fick godis av granngubben förut när han var ute, så bortskämd är han också!

Igår var jag och vaccinerade lillen, vilket jag först var nära att glömma bort! Jag kom på det vid 11-tiden: "Just det! Det var kl 13 idag som vi skulle till veterinären!". Tur att jag kom ihåg det!

Väl hos veterinären kände Hugo på sig att det var något som skulle hända, han började gnälla lite och verkade väldigt vilsen. Fast, jag undrar vem som var mest nervös egentligen, han eller jag. Det var nog jag, för när veterinären skulle ge honom sprutan kände jag mitt eget hjärta dunka hårt och snabbt innanför bröstet.

Hugo var jätteduktig och hela proceduren gick ganska snabbt. Väl hemma fick han lite tröstmat för att han var så duktig. Han fick smarrig kyckling-burk-mat, som jag fick med hos veterinären, ett slags valp-kit.

Neee, nu skall jag nog slappa lite mer och kanske blir det bakning senare idag. Skulle vilja baka muffins med blåbärsyoghurt i. Det är ett av mina knep när jag gör muffins. Med lite yoghurt i blir de MYCKET saftigare och godare!

Ha d!
Pöööwss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar